Relatia cu presa
Lector: Diana Scarlat
Despre curs: În trei ore de workshop veți afla care sunt secretele reale ale unei bune comunicări cu mass-media, așa cum nu sunt prezentate în manuale. O bună comunicare cu mass-media este asigurată doar de o bună cunoaștere a felului în care funcționează media, iar aceste lucruri nu se pot afla din cărți scrise de autori străini, care analizează alt context, sau de autori care nu au legătură cu realitatea presei din România, ci au doar pregătire teoretică.
Realitatea poate fi explicată doar de profesioniști care cunosc foarte bine problemele, din interior, specialiști implicați hic et nunc – aici și acum – în această activitate, care au lucrat mai mult de zece ani în acest domeniu și cunosc evoluția comunicării cu mass-media în această perioadă. Lucrurile se schimbă în permanență, iar ceea ce contează cu adevărat, pentru a se asigura succesul comunicării, este luarea în considerare a „factorilor locali” – la fel ca în prognozele meteo.
Veți afla care sunt principalele greșeli făcute de oamenii de PR, dar și de companiile care consideră că se poate face oricum comunicarea cu mass-media. Veți putea să vă reorganizați echipa de comunicare și strategiile, în funcție de realitatea românească de astăzi. Veți afla și la ce riscuri vă expuneți compania, dacă nu țineți cont de comunicarea cu mass-media.
Despre lector: Diana Scarlat este absolventă a Facultății de Litere din cadrul Universității București, promoția 2003, și a masteratului de Teoria Literaturii, în cadrul aceleaiși facultăți (2004 – coordonator disertație Matei Călinescu).
De peste zece ani este jurnalist, la Jurnalul Național, dar a lucrat și ca specialist în Comunicare, în diverse proiecte, copywriter, specialist în strategii, lector/formator. Înainte de Jurnalul Național a scris pentru mai multe publicații, începând din 1993 (Vocea României, ziarul guvernului).
Găsiți articolele publicate pe http://jurnalul.ro/autor/diana-scarlat.html